کاربرد تلفن گویا برای آژانس های مسافرتی

آموزش تلفن گویا


کاربرد تلفن گویا برای آژانس های مسافرتی


آژانس های مسافرتی از جمله مراکزی هستند که مشتری محور بوده و با رضایت و حفظ مشتری قبلی و جذب مشتری های جدید میتوانند کسب و کار خود را گسترده تر کنند.و غالبا حفظ مشتری های قدیمی هزینه کمتر و اهمیت بیشتری دارد تا جذب مشتری های جدید است.
 تبلیغات و یا راههای دیگر باعث شده تا مشتری شما برای رفع نیاز خود با شما تماس بگیرد.بنابراین پاسخگویی به این مشتری برای جذب آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و اگر در تماس اول جذب شما نشود تمامی هزینه هایی که برای جذب اون انجام داده اید هدر خواهد رفت.
معمولا آژانس های مسافرتی به دلایل متنوع نیاز دارند به صورت ۲۴ ساعته باید پاسخگوی مشتریان باشند و الزاما همه مشتریان ساعات اداری قادر به تماس نخواهند بود و از طرف دیگر همه مشتریان یک آژانس مسافرتی لزوما ایرانی و فارسی زبان نیستند بنابر این فقط اگر از یک تلفن گویا که به صورت ۲۴ ساعته و چند زبانه باشد قادر به جذب این مشتریان خواهید بود در غیر این صورت آنها توانایی برقراری ارتباط با شما را نداشته و از دست خواهند رفت.

تصور کنید یک مشتری عرب زبان یا انگلیسی زبان با آژانس شما تماس گرفته باشد.
ترجیح میدهید چگونه پاسخ او را بدهید؟
این که یک شخص که آشنایی با زبان مشتری ندارد جواب بدهد !!!
یا شخص خودش زبان تلفن گویا را انتخاب کرده و به اپراتور آشنا به آن زبان وصل شده یا سرویس خود را با زبان خودش به صورت اتوماتیک دریافت کند.
مثلا:
1-اللغة العربية رقم واحد
2-For English press two
3-برای زبان فارسی کلید سه را بفشارید

و بعد تمامی منو های سیستم به بر اساس زبان انتخابی شخص قرائت شود.حال متوجه شود که در ساعات غیر کاری تماس گرفته است این امکان در اختیار او قرارتا پرواز های را شنیده و خود شخص اقدام به رزرو پرواز نماید.بعد در ساعات اداری اپراتور های سیستم چک کرده و بعد از اطمینان از صحت رزرو از طریق تماس به شماره تلفن شخص بلیط را صادر خواهد نمود.



بسیار اتفاق می افتد که مشتریان شما سفر دوباره را تجربه کنند. بر اساس سیاست های شرکت شما خدمات ارایه شده بسیار خوب بوده است و مشتری شما از سفر خود لذت برده و تصمیم جدی گرفته که در سفر بعدی نیز از خدمات شما استفاده کند. حال که پس از چند ماه سفر دیگری را آغاز کرده نام و رسم شرکت شما را فراموش نموده است. به دنبال یک آژانس مسافرتی دیگر رقیب شما توانسته که خدمات خودش را ارایه نماید. حفظ مشتری قبلی همواره شش تا نه برابر ارزانتر از ایجاد مشتری جدید است.

تلفن گویا جهت پیگیری مشتریان شما می تواند از طریق تبلیغات پیامکی مشکل شما را حل کند. ارایه یک پیام کوتاه به تماس گرفته شده پس از پایان تماس حرکت زیبایی است. به این ترتیب از مشتری خود تشکر نموده اید و او را به آدرس اینترنتی خود دعوت کرده اید. این کار را می توانید با استفاده از تبلیغات پیامکی هر ماه تکرار کنید تا مشتریانتان شما را فراموش نکنند.


نظرات (0)

برای ارسال نظرات وارد شوید